Website foto 11 – 2019

Advertising

adverteren op bol
AdvertisingE-commerce Artikel

Adverteren op Bol

  Met ongeveer 9 miljoen unieke bezoekers per maand is Bol.com het platform in Nederland om producten onder de aandacht te brengen. Een groot gedeelte van de bezoekers komt op dit platform met een koopintentie, wat het zeer interessant maakt om additionele omzet te genereren. Het plaatsen van producten op dit platform is gratis, alleen...
Lees meer
Pinterest advertising
Advertising Artikel

De mogelijkheden en kansen van Pinterest Advertising

  Blog artikel  
Lees meer
tim-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash
Advertising Artikel

Bereik je internationale doelgroep met multiple language ads van Facebook

Het is algemeen bekend; ons kleine landje is een multiculturele samenleving. Er zijn in Nederland meer dan 2,5 miljoen mensen die, naast het Nederlands, met een andere taal zijn opgegroeid. Naast de verschillende nationaliteiten die ons land kent, komen er jaarlijks meer dan 20 miljoen toeristen naar Nederland (NBTC). Kortom, in ons land hebben we…
Lees meer
Amazon Advertising
Advertising Artikel

Meer omzet op Amazon door Advertising

De reden waarom jij jouw producten op Amazon hebt gezet, is om een doelgroep te bereiken met een relevante koopintentie. Met advertising op Amazon kun je jouw producten op ooghoogte in het schap zetten, waardoor je meer kans hebt je producten te verkopen. Je moet tenslotte toch opvallen in het enorme productaanbod op Amazon. In…
Lees meer
Social Advertising opschalen
Advertising Artikel

Waarom je juist nu zou moeten opschalen met social advertising campagnes

Het COVID-19 virus leek een aantal weken terug nog heel ver weg, maar inmiddels moeten we ons realiseren dat ons sociale leven er voorlopig heel anders uitziet dan dat we gewend zijn. Het virus heeft impact op alles en iedereen en raakt ook vele bedrijven. Het zal je dan ook niet verbazen dat dit ook…
Lees meer
TPVision-oled-first-second-strategy
Advertising Artikel

Waarom marketeers een first second strategy nodig hebben

Een veelbesproken onderwerp in online advertising is viewability en daarmee samenhangend exposure time; de tijd dat een ad zichtbaar in beeld is voor een bepaald percentage. Maar hoe lang moet een ad nu viewable zijn voordat het gewenste effect bereikt wordt? Het First Second Strategy Report geeft antwoord op deze vraag en brengt daarnaast nog…
Lees meer
Philips Televisie - Banner - OrangeValley
Advertising Artikel

Klantcase | Maximale online awareness & hoge retailer click-outs voor de nieuwe OLED+ TV van TP Vision

TP Vision (Philips Televisions) heeft OrangeValley gevraagd om awareness en consideration te creëren voor hun nieuwe OLED+ TV in een aantal Europese landen. Het resultaat van onze campagne was een maximale zichtbaarheid van de OLED+ TV binnen de doelgroep, wat zich onder andere geuit heeft in een zeer hoog aantal click-outs naar retailers. Lees hieronder…
Lees meer
marketplaces
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

Vier kansen voor Feed Based Advertising in 2019

Maak je gebruik van een productfeed? Bijvoorbeeld om producten aan te bieden via Google Shopping, of om remarketing toe te passen? In dit artikel brengen wij jou op de hoogte van de uitgebreide advertentiemogelijkheden die een productfeed biedt, zodat jij nog meer rendement uit jouw online campagnes kunt halen. Wat is een productfeed? Voordat we…
Lees meer
Koptekst Trueview Youtube
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

8 antwoorden op veelgestelde vragen rondom YouTube for Performance

YouTube is een videokanaal en na Google ’s werelds grootste zoekmachine (beiden onderdeel van Google). Momenteel telt het platform wereldwijd meer dan een miljard gebruikers. Dit staat bijna gelijk aan een derde van alle internetgebruikers. YouTube is navigeerbaar in 76 talen (95% van de internetgebruikers) en gelokaliseerd in 88 landen. Kortom het bereik van YouTube…
Lees meer
Google Amsterdam – OrangeValley event
AdvertisingEvents Artikel

28 mei Paid Advertising event bij Google

In de huidige markt is het bijzonder lastig om uw doelgroep effectief te bereiken. De aandachtsboog van de meeste mensen is uitermate kort. Tijdens het Paid Advertising event bij Google gaan specialisten van OrangeValley en Google kijken naar het bereiken van uw doelgroep en optimaliseren van het contact met uw audiences. Video’s worden kort en zonder…
Lees meer