Website foto 11 – 2019

Advertising

Programmatic Marketing 3MO
Advertising Artikel

Belangrijkste learnings klantevent Programmatic Marketing

Op 20 mei 2015 was het zover, het klantevent van OrangeValley. Tijdens dit event is het begrip ‘Programmatic Marketing’ onder de loep genomen en hebben we ons de vraag gesteld: “hoe bereik je je doelgroep?” Een aantal gewaardeerde sprekers uit marketingland deelden ideeën en gedachten over Programmatic Marketing. Daarnaast zijn er diverse kennissessies verzorgd door…
Lees meer
display-devices
Advertising Artikel

Storytelling en Display Advertising: De juiste boodschap op het juiste moment

“You have to put the right message in front of the right person at the right time”, aldus Omnicon Digital CEO Jonathan Nelson. Het klinkt heel logisch, en toch gebeurt het nog maar op kleine schaal. Binnen SEA (Search Engine Advertising) is het al mogelijk om zoekresultaten weer te geven die naadloos aansluiten op de…
Lees meer
thinkprogrammatic
Advertising Artikel

Verslag Think Programmatic event Google

Als marketeers zitten we in een omgeving die continu in beweging is en snel transformeert. Éen ding blijft echter hetzelfde: we willen allemaal de juiste doelgroep bereiken, op het juiste moment, met de juiste boodschap. Programmatic marketing is één van de grootste marketing trends van dit moment en speelt hier perfect op in.
Lees meer
Remarketing
AdvertisingOnline StrategieZoekmachine adverteren Artikel

Remarketing, hoe wordt mijn Shopping Cart verlater een converteerder?

De wereld verandert. Consumenten verwachten steeds meer dat ze op elk moment een relevant aanbod krijgen. Onafhankelijk van tijd, locatie en medium. Als online marketeer ben je dagelijks bezig op deze veranderende wereld in te spelen. Remarketing is hierbij een krachtig medium om consumenten op de juiste momenten een relevant aanbod te doen. We geven…
Lees meer
Klantcentraal
Advertising Artikel

Succescase met social media remarketing

Succescase met social media remarketing via Facebook Het succes van remarketing of retargeting gaat weer een stap verder. Het wordt met de huidige tooling mogelijk om met een gerichte boodschap de bezoekers ook te segmenteren en te remarketen via Facebook. Recent hebben we de nieuwste mogelijkheden getest voor diverse opdrachtgevers en remarketing via Facebook ingezet. Onze…
Lees meer
automotive-62827_1280
AdvertisingOnline StrategieZoekmachine adverteren Artikel

Online branding, social, search en conversie. De krachten gebundeld.

Afgelopen twee dagen spraken onze consultants Eduard Blacquière en Myra van Bladel op MARCOM 2014, een van de grootste marketing communicatie congressen in Nederland. OrangeValley is gevraagd om te spreken over haar ervaring om de kracht van verschillende online marketing instrumenten in de customer journey te bundelen. Trends Aan de hand van een aantal trends is een integrale aanpak geschetst: de…
Lees meer
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

De opkomst en ontwikkelingen van Bing Ads

Bing, zoekmachine van Microsoft, werd in juni 2009 gelanceerd. In een zeer korte tijd hebben zij de nummer twee positie weten te bemachtigen. Dit maakt Bing één van de snelst groeiende zoekmachines ter wereld. Naast cijfers over de huidige situatie van Bing zullen hieronder ook de nieuwe advertentie features besproken worden die Bing aankondigde tijdens…
Lees meer
AdvertisingConversie OptimalisatieZoekmachine adverteren Artikel

Persuasive Advertising: Overtuigingstechnieken in online advertenties

Online adverteren heeft net als laatste jaren een enorme toevlucht genomen en in 2014 is de verwachting dat advertisingmarkt doorgroeit met 6%. Ondanks dat er vakbladen en online bronnen beschikbaar zijn, die aangeven hoe een effectieve advertentie er uit moet zien, is academisch onderzoek betreffende dit topic vrij schaars. Aanleiding van het onderzoek was dan…
Lees meer
landingspagina
AdvertisingConversie OptimalisatieZoekmachine adverteren Artikel

Dynamische landingspagina’s voor meer online rendement

Een landingspagina is de eerste pagina van een website waar een bezoeker naartoe word gestuurd vanuit een online campagne. Deze pagina dient als de eerste indruk die een bezoeker krijgt van een website. Het optimaal laten aansluiten van deze pagina op de behoefte van de doelgroep zorgt voor meer rendement. Minder afhaken Zoals bij alles…
Lees meer
AdvertisingZoekmachine optimalisatie Artikel

De mobiele SEO-strategie: waar rekening mee te houden?

Begin 2014 zullen wereldwijd meer websites worden bezocht met mobiele toestellen, met name smartphones, dan desktop computers. Hoewel het aantal ‘desktop internetters’ nog steeds elk jaar toeneemt, zet de groei van ‘mobiele internetters’ zich in een hogere versnelling door. Ook Google volgt deze trend nauwlettend en past haar producten hierop aan. Regelmatig laat Google onderzoek…
Lees meer