Website foto 11 – 2019

Advertising

AdvertisingConversie Optimalisatie Artikel

Shopping 5.0: integratie offline, online en mobile ?? OrangeValley

Afgelopen dinsdag (12 november) stond er weer een Online Tuesday op de agenda. Deze avond waren er een drietal gastsprekers rondom het onderwerp ‘Shoppen 5.0 – integratie van offline, online en mobile’. Graag delen we een aantal highlights uit de presentaties van deze avond. Bol.com – Maurice Jongerius (Manager Mobile) Het verhaal vanuit Bol.com ging…
Lees meer
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

Google Product Listing Ads

Vanaf 11 juni 2013 zal Google Shopping volledig overstappen op een commercieel model, deze transitie is in februari gestart. Gratis bezoekers uit Google Shopping verkrijgen zal dan ook verleden tijd zijn. Google Shopping resultaten zullen voortaan worden vertoond op basis van “Product Listing Ads” uit Google AdWords. Sinds afgelopen november is het mogelijk om in Nederland met deze Product Listing Ads…
Lees meer
AdvertisingData Analytics Artikel

Google lanceert de "Social Data Hub": Data uit sociale netwerken in Google Analytics

Elke dag vind er interactie plaats en delen miljoenen mensen informatie op internet met elkaar. Vaak vind deze interactie alleen niet plaats op de website waar het origineel is gepubliceerd, maar via sociale netwerken. Inzicht in de effecten en de volledige dialoog die een website, merk of onderneming heeft met zijn doelgroep, zowel op de…
Lees meer
AdvertisingData Analytics Artikel

3 tips voor het ontwikkelen van actiegerichte dashboards

Een goed dashboard is onmisbaar in de sturing van het online kanaal. Toch blijkt het in de praktijk lastig om een echt goed dashboard te maken. Veelal blijft het bij enkele maanden rapporteren en komt daarna de klad in het beoordelen van de resultaten en het nemen van acties naar aanleiding van de gerapporteerde gebeurtenissen….
Lees meer
AdvertisingData Analytics Artikel

Grip op online campagnes: Efficiënt analyseren (Reisrevue)

De centrale vraag is: ‘hoe hou je als marketeer een goede grip op je geïnves- teerde budget in online marketing activiteiten?’. Het goed meetbaar maken van de marketingacties is essentieel. Zorg niet alleen voor een goed meetplan, maar maak ook de campagneherkomst inzichtelijk door middel van het toevoegen van marketingkenmerken aan de URL. Nadat je…
Lees meer
AdvertisingData Analytics Artikel

Online Performance Monitor (Vivaldi Travel)

OrangeValley heeft op het gebied van online marketing de Online Performance Monitor ontwikkeld om gestructureerd te werken aan het verbeteren van het online rendement. In dit artikel bespreken we de Online Performance monitor van Vivaldi Travel. Het bedrijf uit Alkmaar is gespecialiseerd in het verhuren van particuliere vakantiehuizen in de populairste vakantiegebieden in Duitsland en…
Lees meer