Website foto 11 – 2019

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie Artikel

Video: CASE Ervaring met Conversieoptimaliatie bij Ahold

CASE:Ervaring met Conversieoptimaliatie bij Ahold Ahold is in Nederland één van de koplopers als het gaat om data driven marketing. Aan de hand van een case legt Roel uit welke drie principes er zijn om aan het verbeteren van de conversie te werken. Roel gaat er op in hoe traditionele research technieken helpen om als…
Lees meer
header klantevent
Conversie Optimalisatie Artikel

Video: Conversie optimalisatie de stand van zaken volgens Google

Conversie optimalisatie de stand van zaken volgens Google Het gedrag van mensen verandert continue en er bestaan veel mythes over wat wel en niet zou werken voor een website. Dit maakt conversie optimalisatie nog relevanter. In deze presentatie staat Jorden ook stil bij een recent onderzoek onder 150 Europese klanten van Google over de volwassenheid…
Lees meer
Conversie optimalisatie
Conversie Optimalisatie Artikel

Ontdek afhaakmomenten met web analytics

Iedereen heeft een mening over je website en weet het beste hoe je de website kunt optimaliseren. Zo hebben de webbouwer, de online marketeer, de directeur en de klantenservice medewerker allemaal wel iets te zeggen over de website. Toch heeft maar één persoon gelijk en dat is de bezoeker. Op basis van het gedrag van je bezoeker moet je gaan optimaliseren en niet op basis van onderbuikgevoel.
Lees meer
Conversie Optimalisatie Artikel

Peter Ciepiela spreker op Emerce Conversion

De evolutie van een optimalisatieteam Peter Ciepiela is Digital Optimalization Lead bij Philips. Het digitale optimalisatieteam van Peter optimaliseert de user experience van Philips.com voor 62 landen. Het team begon 2,5 jaar geleden met a/b testen op de ‘buy now’ knoppen, eerst alleen op tekst en kleur. Nu gebruikt het team een Lean UX benadering…
Lees meer
Conversie optimalisatie in een multiple device wereld
Conversie Optimalisatie Artikel

Conversie optimalisatie in een multi device wereld

Marketeers kunnen er niet meer omheen, een multi-device strategie. Het aantal apparaten, of wel devices, per persoon neemt in een snel tempo toe en we wisselen makkelijker tussen smartphones, tablets, laptops en andere schermen. Als marketeer zouden we hier met onze strategie op in moeten spelen. Des te belangrijker om je bewust te zijn van…
Lees meer
Medical_Healthcare
Conversie Optimalisatie Artikel

Conversie Optimalisatie: 12 voorzorgsmaatregelen om te pieken in december

De zorgverzekeraars hebben het elk jaar erg druk in de maanden november en december. Sterker nog; de zorg-verzekeringsbranche is een van de meest competitieve branches en de (financiele) belangen zijn enorm. Aan het einde van het jaar moet worden gepiekt en tegelijkertijd is dan de concurrentie het grootst. Hoe pak je dat aan op het gebied…
Lees meer
google-ısı-haritası
Conversie Optimalisatie Artikel

Zo gebruik je heatmaps & verhoog je de conversie

Om optimaal online resultaat te behalen is het belangrijk om de gebruikers van je website te kennen. Met deze informatie kan je de website gericht optimaliseren op de behoeften van je doelgroep. Bijvoorbeeld: Welke informatie wil de gebruiker? Hoe navigeert de gebruiker door de website Welke elementen versterken het pad naar het doel en welke…
Lees meer
Conversie Optimalisatie Artikel

Omzetstijging door A/B-testen zonder deze 27 fouten

Na veel enthousiasme en een gevoel van vooruitgang door A/B testen volgt vaak de grote deceptie. In het beste geval waren er een aantal testen met 5 tot 30 procent verbetering, maar ondanks dat beweegt de conversielijn in Google Analytics niet echt omhoog. Met deze 27 valkuilen van A/B-testen kun je kijken of je organisatie conversie optimalisatie wel…
Lees meer
adformatie
Conversie Optimalisatie Artikel

Web review OrangeValley in Adformatie: Voordewereldvanmorgen

Maandelijks analyseert OrangeValley aan de hand van een expert review een website voor Adformatie. Ditmaal was Voor de wereld van morgen (VDWVM) aan de beurt. VDWVM is een duurzaam initiatief van ASN Bank. Iedereen met een goed idee kan op deze website een project starten en misschien wel de ASN Bank wereldprijs winnen. Heb je…
Lees meer
Conversie Optimalisatie Artikel

OrangeValley Web review Weekendjeweg.nl in Adformatie

Ook deze maand heeft OrangeValley op verzoek van Adformatie een Web Review uitgevoerd. Centraal in deze review staat de vraag hoe een bepaalde website presteert op het gebied van Conversie Optimalisatie. Deze maand gaat het om Weekendjeweg.nl. Weekendjeweg, de naam zegt het al. Op deze website zijn stedentrips, hotels, bungalows en lastminutes te vinden. Dus…
Lees meer