Website foto 11 – 2019

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie Artikel

OrangeValley Web review V&D in Adformatie

Iedere maand analyseert OrangeValley op verzoek van Adformatie een website om te kijken hoe deze website presteert op het gebied van Conversie Optimalisatie. Deze maand gaat het om V&D. Het warenhuis is de laatste tijd vaak in het nieuws omtrent het voorbestaan van het bedrijf. Als we dit even loslaten en puur kijken naar de…
Lees meer
conversie
Conversie Optimalisatie Artikel

Conversion Performance Monitor: de eerste stap naar een hoger online rendement

Altijd al afgevraagd wat je nu eigenlijk precies moet gaan testen op je website? En waarom je zou je ergens op gaan testen? Wat gaat het me opleveren? Als je binnen een paar seconde geen antwoord op deze vragen kan geven zegt dat eigenlijk al genoeg. Het zijn lastige, terugkomende, vragen voor een online marketeer…
Lees meer
automotive-62827_1280
Conversie Optimalisatie Artikel

Herhalen van oude A/B en MVT conversie-tests de moeite waard?

Wat is het resultaat als dezelfde A/B-test wordt herhaald en wanneer loont het om een oude test te herhalen? De kernvraag die je jezelf hierbij kunt stellen luidt: Waarom verwacht je ditmaal andere resultaten dan de vorige keer dat de test werd uitgevoerd? Wanneer kun je oude tests herhalen? Door de vraag in de inleiding…
Lees meer
AdvertisingConversie OptimalisatieZoekmachine adverteren Artikel

Persuasive Advertising: Overtuigingstechnieken in online advertenties

Online adverteren heeft net als laatste jaren een enorme toevlucht genomen en in 2014 is de verwachting dat advertisingmarkt doorgroeit met 6%. Ondanks dat er vakbladen en online bronnen beschikbaar zijn, die aangeven hoe een effectieve advertentie er uit moet zien, is academisch onderzoek betreffende dit topic vrij schaars. Aanleiding van het onderzoek was dan…
Lees meer
landingspagina
AdvertisingConversie OptimalisatieZoekmachine adverteren Artikel

Dynamische landingspagina’s voor meer online rendement

Een landingspagina is de eerste pagina van een website waar een bezoeker naartoe word gestuurd vanuit een online campagne. Deze pagina dient als de eerste indruk die een bezoeker krijgt van een website. Het optimaal laten aansluiten van deze pagina op de behoefte van de doelgroep zorgt voor meer rendement. Minder afhaken Zoals bij alles…
Lees meer
awareness-400×240
Conversie Optimalisatie Artikel

Authenticiteit als middel tot meer conversie

Hoe kunnen organisaties zich online positief onderscheiden en daarmee het aantal conversies verhogen? Nu het internet steeds volwassener begint te worden, zullen op termijn meer websites in de basis op orde zijn. Kijk maar naar het stijgende niveau van gebruikersvriendelijkheid op websites als Nu.nl en bol.com. Het antwoord is: je kunt je onderscheiden door authentiek te…
Lees meer
fonts_leesbaarheid
Conversie Optimalisatie Artikel

De invloed van lettertype en leesbaarheid op de conversie

Een onderdeel dat vaak over het hoofd wordt gezien bij het optimaliseren van websites, is de opmaak van de tekst. Het belang van dit onderdeel is echter met een kinderlijk simpel principe duidelijk te maken: als bezoekers een tekst niet kunnen of willen lezen, wordt de boodschap niet overgebracht en zullen bezoekers al helemaal niet…
Lees meer
IBAN-BIC-nr
Conversie Optimalisatie Artikel

Brengt IBAN ook jouw conversie onder druk?

Per 1 februari 2014 dient men, voor het uitvoeren van transacties binnen Europa, verplicht gebruik te maken van IBAN (International Bank Account Number). Het lijkt een relatief kleine wijziging, maar wel een eentje die flinke impact kan hebben op de conversie van het websitegebruik. Het ingeven van het vertrouwde bankrekeningnummer wordt dan voor veel gebruikers…
Lees meer
AdvertisingConversie Optimalisatie Artikel

Shopping 5.0: integratie offline, online en mobile ?? OrangeValley

Afgelopen dinsdag (12 november) stond er weer een Online Tuesday op de agenda. Deze avond waren er een drietal gastsprekers rondom het onderwerp ‘Shoppen 5.0 – integratie van offline, online en mobile’. Graag delen we een aantal highlights uit de presentaties van deze avond. Bol.com – Maurice Jongerius (Manager Mobile) Het verhaal vanuit Bol.com ging…
Lees meer
MARCOM13 stand
Conversie OptimalisatieOnline Strategie Artikel

Presentatie Nederlands Uitgeversverbond “Rendement uit het online kanaal”

De Academy van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) heeft OrangeValley gevraagd om op 18 september 2013 een presentatie te organiseren op het thema “HOE HALEN WE ALS UITGEVERS MEER RENDEMENT UIT HET ONLINE KANAAL?” In deze interactieve ontmoeting van het Executive Management van NUV-bedrijven staan de klantfocus van de uitgeversorganisatie en corporate customer online data strategieën…
Lees meer