Website foto 11 – 2019

Online Strategie

Liggen & zitten
E-commerceOnline Strategie Artikel

Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey

  Medisch hulpmiddelen bedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en  de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley Group, mee aan de slag.  Medicura is dé organisatie waar je terechtkunt als consumenten...
Lees meer
Roche genomineerd x OrangeValley (1) kopie
NieuwsOnline StrategieOverige Artikel

Roche Diagnostics & OrangeValley genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2022

  We feliciteren het team van Roche Diagnostics en OrangeValley met de nominatie voor de Dutch Interactive Awards in de categorie ‘Digitale Transformatie’. Een indrukwekkende case over de transitie ‘van pallet naar zelftest’ met een prachtig eindresultaat. Over een paar weken zal de vakjury zich beraden over de genomineerden. De uitslag wordt bekend gemaakt op 2...
Lees meer
kelly-sikkema-gcHFXsdcmJE-unsplash-scaled
Online Strategie Artikel

Structureel testen draagt bij aan duurzame bedrijfsgroei

De steeds dynamischere omgeving vandaag de dag eist van organisaties dat ze sneller moeten schakelen. Om hierin de juiste keuzes te maken is een cultuur waarin testen de norm is onmisbaar. Door te experimenteren en testen kun je namelijk blijven innoveren, terwijl je tegelijkertijd toewerkt aan duurzame bedrijfsgroei. Hoe start en ontwikkel je een testingcultuur…
Lees meer
De waarom van personalisatie
Online Strategie Artikel

Waarom personalisatie uitkomst biedt in tijden van crisis en onzekerheid

De eerste zeven maanden van de pandemie hebben ertoe geleidt dat 69% van de marketingmanagers in het bedrijfsleven behoudend en risicomijdend reageert. Logisch, we kunnen immers niet meer blind vertrouwen op onze forecasts. Terwijl personalisatie bij diezelfde groep de afgelopen jaren hoog op de agenda stond, geeft inmiddels 80% van de marketingmanagers aan investeringen in…
Lees meer
Digitale Strategie in 2020
Online Strategie Artikel

Klant centraal opereren is onmisbaar om jouw doel te bereiken

Een doel stellen primair gedacht vanuit de klant is één, maar hoe zorg je ervoor dat je dit ook daadwerkelijk gaat realiseren? Opereren op basis van klantgerichte processen is onmisbaar om jouw doel te bereiken. Maar, waar begin je? Wat zijn klantgerichte processen? Hoe organiseer je het team rondom klant centrale processen? En wat levert…
Lees meer
annie-spratt-hCb3lIB8L8E-unsplash
Online Strategie Artikel

6 tips voor aantoonbaar succes met de mensen in je marketingteam

Ten tijde van de digitale generatie, worden nieuwe marketingteams samengesteld terwijl oude teams verdwijnen. Van je team wordt verwacht dat ze continu op de hoogte zijn van de veranderende martech stack en bijbehorende vaardigheden binnen korte tijd eigen maken. Dit kan nogal een uitdaging zijn, met name als je tegelijkertijd aantoonbaar succes moet leveren. In…
Lees meer
alexandre-debieve-FO7JIlwjOtU-unsplash
Online Strategie Artikel

Een toekomstbestendige MarTech stack: dit moet je weten

Vandaag de dag werken we meer en meer met data binnen organisaties. Reden om meer met data te werken is om meer te weten te komen over het gedrag en de behoefte van de klant. De vraag is echter wat je vandaag én morgen voor MarTech stack nodig hebt om antwoord te kunnen (blijven) geven…
Lees meer
waldemar-brandt-UP9DtTjRYpI-unsplash (1)
Online Strategie Artikel

Data-driven persona’s verbeteren omnichannel personalisatie bij Score

Een persona is een denkbeeldig persoon die model staat voor een segment c.q. doelgroep met dezelfde kenmerken en interesses. We zijn gewend om onze marketing activiteiten op af te stemmen. traditionele manieren van segmenteren op bijvoorbeeld leeftijd en geslacht blijken aanmerkelijk minder succesvol te zijn dan manieren waarop we “op grond van de interesses” hebben…
Lees meer
Fundament Data Driven Organisatie
Online Strategie Artikel

Het fundament voor een data-gedreven organisatie

Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar. Hoe zorg je dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht data-gedreven beslissingen kan…
Lees meer
Strategische keuzes tijdens Corona
Online Strategie Artikel

Zo maak je de juiste strategische keuzes op het gebied van digital marketing tijdens de corona-crisis

Anno 2020 leunt Marketing, hoewel in afnemende mate door de inzet van technologie, nog steeds op menselijk denken en handelen. De COVID-19 uitbraak heeft een grote invloed op ons allemaal. Mensen zijn angstig om zelf ziek te worden of mensen in je nabije omgeving. Feit is dat de sfeer grillig is en dat digital leaders…
Lees meer