Nieuws

OrangeValley opdrachtgevers in de prijzen

 

Gefeliciteerd Hunkemöller, Simyo, Independer, Consumentenbond, KPN, OTTO & NIBC Direct!

Veel opdrachtgevers van OrangeValley zijn succesvol en groeien vrij snel, vaak harder dan de markt. Afgelopen 2 weken hebben verschillende opdrachtgevers van ons diverse awards in ontvangst mogen nemen. En welverdiend! Samen met onze opdrachtgevers werken we hard aan (online) groei, waarbij de één al kan zeggen dat ze tot de beste cross channel verkopende winkelketen van Europa behoren en de ander de beste telecomwebsite van 2015 heeft.

Hunkemoller – Cross-channel & retail prijzen

Hunkemöller is verkozen tot de beste cross channel verkopende winkelketen van Europa door Q&A Research & Consultancy. Gisteren mocht het lingeriebedrijf de ‘Cross Channel Award Europe 2015-2016’ en de ‘Webshop Award Europe 2015-2016’ in ontvangst nemen. Hunkemöller heeft naast deze mooie awards ook nog de tweede plek behaald voor de titel ‘Retailer of the Year Europe 2015-2016’.

Bert Middendorp (manager e-commerce bij Hunkemöller) is tijdens ons klantevent vorige maand ingegaan op het mobile succes van het bedrijf. Bert vertelde o.a. hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe de conversie voor mobiel klanten vergroot is. Zie de presentatie hier.

Simyo – Beste telecomwebsite van 2015

Simyo is verkozen tot ‘Beste Telecom website van het jaar’ dat jaarlijks door de marketingwebsite Emerce wordt georganiseerd. Er is één hoofdprijs binnen 24 categorieën, waaronder Telecom. Een vakjury bepaalt per categorie de beste website. De jury beoordeelt websites op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie.

Het resultaat van onze constructieve aanpak sinds 2012 is: een significante stijging in de zoekresultaten op een aantal belangrijke sleutelwoorden. Daarnaast is de online autoriteit van Simyo.nl aanzienlijk vergroot door het inzetten van content marketing en is de ervaren laadtijd door het inzetten van website performance optimalisatie verbeterd van 2.6 seconden naar 1.4 seconde. Bekijk  deze case.

Ook NIBC Direct viel in de prijzen en won in de categorie Banken & Beleggen de titel ‘Website van het jaar’.

SEO Benchmark – Consumentenbond, Independer, KPN en Otto

iProspect onderzocht de SEO performance van Nederlandse website binnen 14 hoofdbranches en 9 subbranches. Opdrachtgevers van OrangeValley bevinden zich in de top 10 van beste SEO performance, waarvan sommige zelfs bovenaan.

Consumentenbond binnen de categorieën: elektronica, energie, financiële dienstverlening, bankieren, publieke instanties, verzekeringen en providers.

Independer binnen de categorieën: Financiële dienstverlener, bankieren en verzekeringen.

KPN in de categorie providers en OTTO binnen de categorie fashion.

Wil je ook voor deze en andere awards gaan en je online marketing performance verder verbeteren? Neem dan contact met mij op voor een afspraak.