Website foto 11 – 2019

Website Performance Optimalisatie

Website Performance Optimalisatie Artikel

Third-party content en hoe het van invloed is op de prestaties van je site

De laadtijd van pagina’s wordt beïnvloed door een aantal factoren. Het aantal HTTP-verzoeken (van browser naar webserver) voor het ophalen van subresources als CSS, JavaScript en afbeeldingen, en de omvang ofwel de bestandsgrootte van deze subresources zijn van invloed. Dit zijn echter niet alleen subresources van de site zelf (‘first-party’ content), maar ook subresources van…
Lees meer
verbetering-laadtijd-zelf
Website Performance Optimalisatie Artikel

Case: 0,9 seconde snellere laadtijd verhoogt conversieratio met 48%

Door verschillende optimalisaties door te voeren die bijdragen aan een betere web performance, is bij Zelf.nl aangetoond in welke mate een snellere website bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen. In dit artikel lees je welke verbeteringen zijn doorgevoerd. Resultaten na laadtijdoptimalisatie Laadtijdverbetering in % -29% Laadtijdverbetering in sec. -0,9 Uitstappercentage -15,7% Afgesloten autoverzekeringspolissen +48% Dat het versnellen…
Lees meer
dyn-wpo-slow-performing-site
Website Performance Optimalisatie Artikel

3 seconden: het verschil tussen een trouwe en verloren klant

Een niet-beschikbare of trage website, producten die lastig te vinden zijn, of security issues kunnen aanleiding vormen voor bezoekers om de website te verlaten voordat ze iets hebben gekocht. Veel consumenten zijn niet bereid om meer dan drie seconden te wachten voor het laden een website. De keuze voor de concurrent is dan snel gemaakt…
Lees meer
Google PageSpeed Insights
Website Performance Optimalisatie Artikel

Een snelle mobiele website: Hoe controleer je dat zelf?

Over het verbeteren van laadtijden is al veel geschreven. Bedrijven als Walmart, Amazon, Yahoo, Mozilla, Google, Bing en Shopzilla hebben onderzoeken uitgevoerd en de bevindingen daarvan gepubliceerd. Een toename in omzet of conversies, meer verkeer naar de website, een stijging van het aantal downloads, of een lagere bouncerate was vaak het resultaat nadat de website…
Lees meer