Website foto 11 – 2019

Advertising

puppy1
Advertising Artikel

Case Dierenbescherming: leadgeneratie 2.0 met Facebook Advertising

Voor een non-profit organisatie als De Dierenbescherming is het van belang om campagnes zo effectief en efficiënt mogelijk in te zetten om een optimaal resultaat te halen tegen de laagste kosten. Jaarlijks voert de Dierenbescherming verschillende campagnes om de belangen van dieren te behartigen. Eén van deze campagnes is gericht op foute puppyhandel. Het doel…
Lees meer
Personalisatie a/b testen
Advertising Artikel

Display advertising en de customer journey: Voorbeelden en tips uit de praktijk

Display Advertising wordt door veel adverteerders als effectief middel ingezet om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en om zo meer brand awareness te creëren. Er is eerder al een een stappenplan gepubliceerd waarin dit uitgebreid wordt beschreven. Display Advertising kan echter in iedere fase van de customer journey effectief worden ingezet en dit…
Lees meer
Remarketing
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

Dynamische remarketing: Must have voor iedereen?

Voor marketeers wordt remarketing steeds belangrijker om bezoekers in de customer journey opnieuw te bereiken. Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk te blijven en on top of mind te blijven. Dit is waar dynamische remarketing om de hoek komt…
Lees meer
AdvertisingZoekmachine adverterenZoekmachine optimalisatie Artikel

Video: Paid Search Strategy om de customer Journey

Paid Search Strategy om de customer Journey Campagnes hebben tegenwoordig zoveel opties om te optimaliseren dat de keuze enorm is. Men kan een bod aanpassen voor locatie? Voor apparaten? Type gebruiker? Of allemaal tegelijk? Met een dergelijke hoeveelheid aan mogelijkheden wordt het ondoenlijk om dit allemaal handmatig bij te kunnen werken. Technologische ontwikkelingen bieden hier…
Lees meer
Advertising Artikel

Video: DataDriven Programmatic Marketing

DataDriven Programmatic Marketing Programmatic marketing maakt het mogelijk bijna real time campagne resultaten te volgen en te optimaliseren. De vele data die verzameld wordt creëert nieuwe inzichten maar ook vooral mogelijkheden. Hoe vang je data op en hoe zet je deze weer in om je doelgroep zo efficiënt mogelijk te bereiken?Welke ontwikkelingen zien we binnen…
Lees meer
Advertising Artikel

Programmatic Advertising stappenplan voor meer Brand Awareness

Marketeers hebben allemaal hetzelfde doel: consumenten verbinden met merken. Wanneer consumenten verbonden zijn met merken, zullen ze eerder overgaan tot de aankoop van een product en/of dienst. Programmatic advertising wordt tegenwoordig steeds vaker ingezet om consumenten te verbinden met merken en de juiste doelgroep te bereiken. Voordat merkbetrokkenheid bij consumenten bereikt kan worden, is het…
Lees meer
AdvertisingNieuws Artikel

Upper Funnel Strategy Event 29 juni 2016

Let op: Wegens een overweldigend aantal aanmeldingen hebben OrangeValley en Google een extra ochtendsessie van het “Upper Funnel Strategy” event op woensdagochtend 29 juni om 10.00 uur ingelast. Woensdag 29 juni om 10.00 uur en 15.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met Google het “Upper Funnel Strategy” event. Zowel de ochtend- als de middagsessie staan…
Lees meer
viewability
Advertising Artikel

Advertentie Viewability: Wat is het en hoe pas je het toe?

Waar Display Advertising voorheen voornamelijk stuurde op het uitserveren van zoveel mogelijk impressies, wordt er tegenwoordig meer gestuurd op het uitserveren van zoveel mogelijk zichtbare impressies. Welke adverteerder wil immers nog betalen voor impressies die niet gezien (kunnen) worden door bezoekers? Viewability is een hot topic voor marketeers, maar waarom is viewability zo belangrijk en…
Lees meer
Marketing automation
AdvertisingData Analytics Artikel

Hoe bepaal je de juiste kpi’s voor programmatic marketing automation?

Als je aan de slag gaat met marketing automation, moet je allereerst de randvoorwaarden op orde hebben. De volgende stap is na te denken over de vraag hoe je het succes van je marketing automation gaat beoordelen. Kortom: het is tijd om de kpi’s vast te stellen!
Lees meer
Mobile AdBlocker Plus logo
AdvertisingZoekmachine adverteren Artikel

Mobile Adblockers: Serieuze marketingbedreiging of storm in een glas water?

In de 2e helft van september namen adblockers op de iPhone een vlucht, waarmee advertenties op Apple’s smartphone geblokkeerd worden. Het nieuwste besturingssysteem voor iPhones en iPads, iOS9, maakt het namelijk mogelijk voor ontwikkelaars om ook voor iPhones ad blocking apps te ontwikkelen. Adblockers bestaan al lang voor desktop computers en ze bestaan zelfs al…
Lees meer